NEM SIKERÜLT A LETÖLTÉS, MIT TEGYEK?
Használja autóját ugyanúgy, mint eddig. A meghiúsult letöltés semmilyen formában nem befolyásolja autója funkcionalitását. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Jaguar ügyfélkapcsolati központjával vagy helyi Jaguar márkakereskedőjével, aki alaposan kivizsgálja az esetet.
NEM SIKERÜLT A TELEPÍTÉS, MIT TEGYEK?
Ha autója a frissítést követően indításkor nem rendeltetésszerűen működik, kérjük, vegye fel a kapcsolatot asszisztencia szolgáltatójával vagy helyi Jaguar márkakereskedőjével, aki alaposan kivizsgálja az esetet.
KORÁBBAN KIHAGYTAM EGY FRISSÍTÉST, DE MOST SZERETNÉM TELEPÍTENI. MIT TEGYEK?
A frissítés hozzáférhető a fedélzeti érintőképernyőn keresztül: ‘Beállítások’ > ‘Összes beállítás’ > ‘Szoftverfrissítések’ > ‘Frissítés keresése’. Amennyiben rendelkezésre áll szoftverfrissítés, megjelenik egy felugró ablak, felajánlva a frissítés letöltésének / telepítésének lehetőségét. Ha szeretné, keresse fel Jaguar márkakereskedőjét, aki készséggel segítségére lesz a frissítéssel.
KÜLFÖLDÖN IS FRISSÍTHETEM A SZOFTVERT?
Igen. Ugyanakkor ez autója adatkapcsolati csomagjától függően roaming költségekkel járhat.
MEGAKADÁLYOZHATOM, HOGY MÁSOK FRISSÍTSÉK AUTÓM SZOFTVERÉT?
Igen. Ha szeretné, PIN kóddal védheti autóját, megakadályozva, hogy illetéktelenek módosítsák szoftver beállításait. Ehhez lépjen be a ‘Beállítások’ > ‘Összes beállítás’ > ‘Szoftverfrissítések’ menübe, majd válassza a zár ikont.
A SZOFTVERFRISSÍTÉSHEZ SZÜKSÉGEM VAN INCONTROL FIÓKRA?
Nem, a szoftver frissítéséhez nem szükséges InControl fiókkal rendelkeznie.
MIÉRT NEM LÁTTAM AZ INCONTROL TOUCH PRO FRISSÍTÉSRE VONATKOZÓ ÉRTESÍTÉST?
Az InControl Touch Pro frissítéshez wifi kapcsolatra vagy az autóba behelyezett SIM kártyára van szükség. Ellenőrizze, hogy személyes SIM kártyáját megfelelő módon behelyezték-e, illetve, hogy megfelelően működik-e. Vagy ha szeretné, keresse fel Jaguar márkakereskedőjét, aki készséggel segítségére lesz a frissítéssel.