Zsúfolt és népszerű a kompakt SUV-ok kategóriája (lásd BMW X1, Mercedes GLA és társaik), nehéz itt újat mutatni formában, de a legkisebb Jaguar ki tud emelkedni a tömegből.
Az E-Pace a tavalyi frissítéskor kapta meg a háromhengeres turbómotort és a konnektoros hibrid rendszert, ami papíron rossz döntések halmazának tűnik, vezetve azonban jó.
A kijelző képe tűéles, és a legnagyobb újítás, hogy a szoftverfrissítések már online jönnek, akárcsak a Teslák esetén, a gyártó távolról, az interneten keresztül küldi a legfrissebb fejlesztéseket az autóra.
A két éve elindult motorhang.hu
ajándékot kapott, egy igazi csemegét, a Jaguar F-Type -ot. Röviden egy csoda, a bakancslista egyik éllovasa, az adrenalin bomba és minden más lenyűgöző fogalom.
Azt mondják, a villanykörte azelőtt a legfényesebb, hogy kiégne. Nem tudom, hogy igaz-e, az én gyerekkoromba már csúnyán beférkőzött a energiatakarékos lobbi, de az biztos, hogy az autóipar valaminek a végén van.
JAGUAR F-TYPE P-450: OLYAN PRECÍZ, MINT EGY SCHAFFHAUSEN ÓRA
Nem akar versenytársa lenni a német prémiumoknak, nem akar sportosabb lenni, mint az olasz istállók modelljei. Csupán azt a gazdáját keresi, aki érti, hogy mit képvisel.
Könnyű helyzetben lennénk, ha V6-os, vagy sorhatos motor lenne ebben a Jaguar XF-ben. De most egy négyhengeres dízellel kell benne megtalálni a szépet, és az a legmeglepőbb, hogy nem nehéz így is élvezni.